עכשיו 14

דרמת המתח "הראש" מגיעה לנטפליקס - הסדרה החדשה של יהודה לוי נמכרה עוד לפני שידורה

בעקבות ההצלחה הבינלאומית של סדרות ישראליות, נוספת סדרה נוספת לרשימה: "הראש", דרמת המתח החדשה מבית קשת 12, נמכרה לנטפליקס העולמית עוד לפני שידורה הראשון בישראל. הסדרה, בכיכובו של יהודה לוי, תשודר ב-20 טריטוריות מרכזיות, כולל ארצות הברית ובריטניה.

"הראש", או "Trust No One" בשמה הבינלאומי, מגוללת את סיפורו של ראש השב"כ בחודש מטלטל בחייו המקצועיים והאישיים, במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון. הסדרה מצליחה לקשור בין דרמת מתח לבין עולם הריגול המורכב, ולהביא את הצופה למקום בו הוא מתחיל לחשוב על האמיתות והתוקפנות של המידע שמגיע אליו.

הראש - יהודה לוי

בסדרה מככבים לצד יהודה לוי שחקנים נוספים כמו יעל אלקנה, אושרי כהן, מלי לוי, אמיר בנאי, ואחרים. כל אחד מהם מביא את דמותו באופן מוחלט ומצליח להעביר את הרגשות והמחשבות של דמותו באופן מדויק.

הסדרה הוצגה בבכורה עולמית בפסטיבל מונטה קרלו, ומאז התעוררו ציפיות גבוהות ממנה. הפסטיבל, שמתקיים במונקו, הוא אחד הפסטיבלים החשובים בעולם בתחום הטלוויזיה, והוא מציע פלטפורמה להצגת יצירות חדשות מכל העולם.

נטפליקס, השירות המוביל בעולם לסטרימינג וידאו, ממשיך לרכוש סדרות ישראליות לאחר ההצלחה של סדרות כמו "פאודה" ו"שטיסל". החברה מבצעת רכישות אלו במטרה להציע למנוייה תוכן מגוון ואיכותי מכל רחבי העולם. "הראש" מצטרפת לרשימה הארוכה של סדרות ישראליות שנרכשו על ידי השירות, ומדובר בהכרה נוספת ביכולת היצירתית של התעשייה הישראלית.

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, אמר: "אני שמח שאחרי השידור בערוץ 12 יוכלו גם צופי נטפליקס ברחבי העולם ליהנות מאחת מסדרות המתח הטובות והמקוריות שנוצרו כאן". הציפיות מהסדרה גבוהות, ויש סיכוי גדול שהיא תהפוך ללהיט בינלאומי, כמו סדרות ישראליות אחרות שהוצגו בנטפליקס.

"הראש" מצפינה להיות סדרה מרתקת ומותחת, שתצליח לקשור בין עולמות ולהביא נושאים חשובים ומעניינים לקהל הרחב. הצלחתה בפסטיבל מונטה קרלו והעניין של נטפליקס בה מעידים על פוטנציאל גבוה, ונותר רק לקוות שהצופים ימצאו בה את העניין והתרגשות שהיא מבטיחה.

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 2 ממוצע: 4.5]

עוד כתבות

רוקדים עם כוכבים 2024 הרשימה נסגרה

רוקדים עם כוכבים 2024: נסגרה הרשימה.

בכל שנה, תוכנית "רוקדים עם כוכבים" מצליחה לגרום לכולנו להידבק למסכים בהתרגשות, כשכוכבים מתחומים שונים נכנסים לעולם הריקודים. השנה, בקיץ 2024, ערוץ קשת 12 מתכונן