עכשיו 14

מסלול נפרד: אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יפרדו לאחר תקופה ארוכה

העולם התקשורתי בישראל נדהם על ידי הפרידה המקצועית בין שניים מהפנים המוכרות ביותר בעולם הטלוויזיה והרדיו, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. לאחר ששיתפו פעולה בהצלחה רבה למעלה מעשור באוויר הרדיו והטלוויזיה, הזוג המקצועי מוצא את דרכו לנתיבים נפרדים.

השידור המשותף שלהם בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12, אשר החלה בשנת 2017, הגיע לסיומו. ההחלטה על סיום המסע המשותף הגיעה בעקבות סכסוך פנימי, וברקוביץ' ביקש לבטל את חוזהו עם קשת. הפרידה הזו סימנה גם את סוף שידורי הרדיו המשותף שלהם בתחנת 102FM, עמדה שהחזיקו יחד כבר מ-2006.

אופירה וברקוביץ - מסלול נפרד | צילום מסך

הסיבות לפרידה לא פורטו במלואן, אך מדוברות ביניהם שמסבירות כי הרקע להחלטה הוא מתחים שהחריפו בין שני המגישים. התוכנית, שלא שודרה מאז פרוץ המלחמה, הייתה אחת הפינות המרכזיות בערוץ והצליחה למשוך אליה מרואיינים רבים וליצור סערות בכל שנה.

בעוד אסייג עוסקת בהתמודדות עם המצב החדש, ברקוביץ' החל להגיש תוכנית פוליטית חדשה ברדיו תל אביב. במקביל, דמויות מוכרות מעולם התקשורת כמו איציק זוהר וליאור ברקוביץ', בנו של אייל, מביעים תמיכה ואמונה בדרכם החדשה של שני המגישים.

בעולם שבו תחנות טלוויזיה ורדיו נאבקות על קהל הצופים והמאזינים, פרידות כמו אלו מעוררות תשומת לב ומצביעות על תהליכים פנימיים שאינם תמיד נגלים לעין. מעריצי התוכנית ומאזיני הרדיו יתמודדו עם שינוי, אך ככל הנראה ימשיכו לעקוב אחרי הקריירה המקצועית של שניים מהפנים המוכרות והאהובות ביותר בתקשורת הישראלית.

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 7 ממוצע: 4.7]

עוד כתבות

רוקדים עם כוכבים 2024 הרשימה נסגרה

רוקדים עם כוכבים 2024: נסגרה הרשימה.

בכל שנה, תוכנית "רוקדים עם כוכבים" מצליחה לגרום לכולנו להידבק למסכים בהתרגשות, כשכוכבים מתחומים שונים נכנסים לעולם הריקודים. השנה, בקיץ 2024, ערוץ קשת 12 מתכונן