עכשיו 14

רוקדים עם כוכבים 2023: יש תאריך ויש דרמה

בתפנית בלתי צפויה של אירועים, תוכנית הריאליטי המצופה "רוקדים עם כוכבים" מתכוננת לעימות רייטינג מול המעריצים האהובים הוותיקים "האח הגדול". קשת 12, ערוץ השידור מאחורי "רוקדים עם כוכבים", הודיע לאחרונה כי פרק הבכורה שלו ישודר ביום שלישי, 30 במאי, באותו ערב שבו אמורה רשת 13 לשדר את העונה החדשה של "האח הגדול". בעוד הצופים צופים בשקיקה להתנגשותם של שני כוכבי הטלוויזיה הללו, בואו נסתכל מקרוב על ההרכב עטור הכוכבים של המתמודדים המתמודדים על תואר הרקדן הטוב ביותר ב"רוקדים עם כוכבים".

מתחרי רוקדים עם כוכבים שהולכים לפזז לכם על המסך עם ריקודים מופלאים: עדי חבשוש, קובי מימון, גיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ, נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס.


רשימת המתמודדים לעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" היא לא פחות ממרשימה. משחקנים ידועים ועד למוזיקאים פופולריים, הקבוצה המגוונת הזו מבטיחה להביא רמה שאין כמותה של כישרון, מסירות ובידור לרחבת הריקודים. לכל מתמודד ישולב רקדן מקצועי, וייצור שותפות ייחודית שתשאף לספק הופעות שובות לב שבוע אחר שבוע.

עדי חבשוש, הידועה ביכולת המשחק וההצחקה העוצמתית שלה, יוצאת מאזור הנוחות שלה ומאמצת את אתגר הריקוד. קובי מימון, בדרן מנוסה, מוכן להפגין את כישוריו הרב-גוני ולהדהים את הקהל בהופעות הדינמיות שלו. גיה באר יורביץ, כוכבת עולה, תביא לבמה את הכריזמה והתשוקה שלה לריקוד, בעוד נסרין קדרי, הזמרת עטורת השבחים, שואפת להפנט את הצופים במהלכים החינניים שלה.

ההרכב מתהדר עוד באישיות בולטים כמו דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר ואלה לי להב, שכולן מצפות בקוצר רוח להזדמנות להציג את כישרונות הריקוד החבויים שלהן. ברק שמיר, הידוע בשנינותו, צפוי להכניס נופך ייחודי לרחבת הריקודים, ואילו דידי הררי, מנחה תוכנית הרדיו דידי לוקאלי האהוב, ללא ספק ירתק את הקהל באנרגיה המדבקת שלו.

יהיו כאלה שיתרגשו לראות את שילובם של יוגב מלכה ולי בירן, כשהם מחליפים את השרירים והקולות שלהם בנעלי ריקוד. דורון בן דוד, יחקור צורת ביטוי שונה באמצעות ריקוד, בעוד יסמין לוקץ, נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס ייצגו מגוון רחב של רקעים ויוסיפו התרגשות וגיוון לתחרות.

במה תבחרו לצפות ביום שלישי הגדול?

בערב הפתיחה של האח הגדול בערוץ 13 בשעה 21:15 או אולי בערב הפתיחה של רוקדים עם כוכבים בערוץ 12 21:15?

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 4 ממוצע: 4.5]

עוד כתבות

רוקדים עם כוכבים 2024 הרשימה נסגרה

רוקדים עם כוכבים 2024: נסגרה הרשימה.

בכל שנה, תוכנית "רוקדים עם כוכבים" מצליחה לגרום לכולנו להידבק למסכים בהתרגשות, כשכוכבים מתחומים שונים נכנסים לעולם הריקודים. השנה, בקיץ 2024, ערוץ קשת 12 מתכונן