עכשיו 14

למרות הלחימה: קשת 12 מחזירה את "הכוכב הבא לאירוויזיון" למסך

בסוף השבוע האחרון, נודע כי למרות המלחמה שהמדינה חווה, קשת 12 בחרה להחזיר ולקדים את התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" למסך. התכנית, שהייתה מספקת את הנציג הישראלי לתחרות האירוויזיון בשנים האחרונות, הוקדמה לשידור השבוע, למרות הקשיים והאתגרים הלחימה הביאה עימה.

ההחלטה על הקדמת השידור נעשתה לאחר שקשת 12 ניתנה ללחצים רבים, ובין היתר גם מתוך רצון להמשיך ולתמוך בתחום המוזיקה והבידור בישראל. החלטה זו מבוטאת גם בכך שהתכנית תשודר במועדים נוספים במשך השבוע, כך שהציבור יוכל ליהנות מההתרחשות על הבמה ולהצביע למועמדים האהובים עליו.


הקשיים הלחימה הביאה עימה הם רבים, ובין היתר הם גם ביטול או העיכוב של אירועים והופעות רבות ברחבי הארץ. קשת 12, ששמה דגש על המשך תמיכה באמנים ובתעשיית הבידור, בחרה להקדים את התכנית כדי להבטיח כי התחרות תמשיך לספק רמה גבוהה של בידור לציבור הרחב.

הציבור הישראלי הגיב בהתלהבות רבה להחלטה, ורבים הביעו את תמיכתם בהחלטה של קשת 12 להמשיך ולשדר את התכנית. הגיבורים האמיצים שעלו על הבמה, למרות המצב, הוכיחו שהמוזיקה והבידור יכולים לשמש כמקור של תקווה ושמחה גם בתקופות קשות.

השידור של התוכנית הראשונה עתיד להיות ביום שלישי הקרוב 31.10.2023 בשעה 21:30 בערוץ 12 קשת

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 5 ממוצע: 4.6]

עוד כתבות

רוקדים עם כוכבים 2024 הרשימה נסגרה

רוקדים עם כוכבים 2024: נסגרה הרשימה.

בכל שנה, תוכנית "רוקדים עם כוכבים" מצליחה לגרום לכולנו להידבק למסכים בהתרגשות, כשכוכבים מתחומים שונים נכנסים לעולם הריקודים. השנה, בקיץ 2024, ערוץ קשת 12 מתכונן