ערוץ האח הגדול

עונת 2024 של "האח הגדול" בישראל יוצאת לדרך!

העונה החדשה של תוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" חוזרת למסכים ב-2 ביוני 2024, בערוץ 13. העונה ה-14 של התוכנית מבטיחה להיות עונה מרתקת ומלאת חידושים, עם שינויים בפורמט ודמויות חדשות ומסקרנות שייכנסו לבית האח.

מה חדש בעונה ה-14?

הסרת קיר התמונות: אחד השינויים הבולטים הוא הסרת הקיר שעליו תמונות הפנים של דיירי הבית. במקום זאת, יופיע לוח שנה שיציג את היום בשבוע, והדיירים יצטרכו לבצע חישוב כמה ימים הם נמצאים בבית.

מתמודדים בעלי פרופיל ציבורי גבוה: העונה החדשה תכלול מתמודדים ממגוון תחומים, כולל דמויות מוכרות מתחום המשפט, התקשורת, והבידור, ולא רק משפיענים מהרשתות החברתיות. מהלך זה נועד להעלות את רמת העניין בתוכנית ולמשוך קהל רחב יותר​​.

משימות ותכנים חדשים: התוכנית תמשיך להפתיע עם משימות חדשות ומאתגרות ותכנים מגוונים שישמרו את הדיירים והצופים במתח לאורך כל העונה.

הציפיות מהעונה החדשה גבוהות מאוד, כאשר ההפקה מבטיחה להפתיע ולרגש את הצופים עם תכנים ייחודיים ושינויים בפורמט המסורתי. האתר הרשמי של התוכנית מבטיח לעדכן במידע נוסף עם התקרבות מועד השידור​.

אל תפספסו את פרק הפתיחה החגיגי ב-2 ביוני 2024, שבו נחשוף לראשונה את הדיירים החדשים שייכנסו לבית האח ויתמודדו על הפרס הגדול. התוכנית "האח הגדול" בערוץ 13 ממשיכה להיות אחת התוכניות הנצפות והמוערכות ביותר בישראל, והעונה החדשה צפויה להמשיך את המסורת ולהעניק לצופים חוויות בלתי נשכחות.

להתעדכן בפרטים נוספים, עקבו אחרי האתר הרשמי של ערוץ 13 ובדקו את עמוד התוכנית.

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 3 ממוצע: 5]

עוד כתבות

טקס גמר פרסי הטלוויזיה 2023

הערב זה קורה: טקס גמר פרסי הטלוויזיה 2023

פרסי הטלוויזיה לשנת 2023, המנוהלים על ידי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, מציינים את המצוינות בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. התחרות נועדה להכיר ולהוקיר את התכניות והשחקנים שהצטיינו