ערוץ האח הגדול

אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו - מחר ב"קשת 12"

אתם מוכנים להתמכר לסדרה חדשה? ב-20 במאי 2024 תעלה לשידור סדרת המתח החדשה "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" בערוץ קשת 12. הסדרה, המבוססת על רב המכר של יניב איצקוביץ' שהועמד לפרס ספיר לספרות, מבטיחה לקחת את הצופים למסע מותח ומרתק בעולם הפשע והדרמה.

אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו

הסדרה עוקבת אחר פקד איריס אברמוב, המגולמת על ידי מגי אזרזר, חוקרת משטרה במשבר אישי שמגיעה לזירת פשע. בתחילה היא סבורה שמדובר בחקירה פשוטה, אך במהרה היא מגלה שמדובר בפרשת רצח סבוכה שקשורה למשפחות הפשע של חיפה. במקביל לסכסוכי הדמים על טריטוריה ונדל"ן, מופיע סיפורם של שני אחים שאביהם הוא איש נדל"ן חזק שבונה מגדלים בואדי סאליב ועומד להרוס את שכונת ילדותה של איריס​​.

 

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎קשת12‎‏ (@‏‎keshet12‎‏)‎‏


הסדרה מתהדרת בצוות שחקנים מוכשר ומרשים הכולל את: מגי אזרזר בתפקיד פקד איריס אברמוב, ריף נאמן, שלומי שבן, גברי בנאי, יניב סוויסה, גולן אזולאי, אופק פסח, משה פולטניק ושאדי מרעי.

אל תפספסו את עליית סדרת המתח "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" שתשודר החל מה-20 במאי 2024 בערוץ קשת 12. הסדרה תביא למסך את הסיפורים המרתקים של פשע, מתח ודרמה בעיר חיפה, ותחשוף את המלחמות העקובות מדם על טריטוריה ונדל"ן.

הצטרפו אלינו לערב של מתח בלתי נשכח וצפו כיצד איריס אברמוב מנסה לפתור את התעלומה ולשרוד בעולם הפשע הקשוח.

כל זה יקרה בקשת 12 ביום שני 20.5 בשעה 21:30.

לחץ כדי לדרג את הפוסט הזה!
[סה"כ: 1 ממוצע: 5]

עוד כתבות

טקס גמר פרסי הטלוויזיה 2023

הערב זה קורה: טקס גמר פרסי הטלוויזיה 2023

פרסי הטלוויזיה לשנת 2023, המנוהלים על ידי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, מציינים את המצוינות בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. התחרות נועדה להכיר ולהוקיר את התכניות והשחקנים שהצטיינו